Lej en fagmand
Én ting er sikkert: Der bliver ved med at være forskel på amatør og professionel
Der findes ”handymen” på alle felter - folk som med større eller mindre held kan klare ærterne selv. Men én ting er sikkert: Der bliver ved med at være forskel på amatør og professionel.
Brug din tid på det du selv har forstand på
De fleste ved godt, at det kan være en god investering at hyre en rigtig håndværker til at sætte en bærende væg op i huset, sætte en el-tavle op, eller at få en mekaniker til at reparere og checke bilen igennem. Resultatet bliver et andet. Du kan stole på at det er i orden. Du kan bruge din egen tid på det du har forstand på, det du har interesse for. Og hvis tingene holder, hvis de kort og godt virker, kan du samtidigt spare rigtig mange penge på sigt.
Hvad hvis kommunikationen ikke fungerer?
Sådan er det også med kommunikation i en virksomhed – både internt og eksternt. At definere og skære et budskab til benet, at formulere det så målgruppen fatter det, at skrue en pressemeddelelse sådan sammen, at den har en chance for at bringes i medierne – det er en opgave der løses bedst af en fagmand – i dette tilfælde en journalist. Prøv lige at bruge to minutter på at gennemtænke konsekvenserne, hvis din virksomheds kommunikation ikke fungerer.
Netværk med mange kompetancer
Kommunikation i form af tekst er mit fag. Jeg opererer i et netværk hvor andre, beslægtede kompetencer er tilgængelige (foto, grafisk design, mundtlig præsentation osv. - se evt. menupunktet ”projektbaseret produktion”). Det betyder at jeg kan overtage bredere og større kommunikationsopgaver, og hurtigt finde de spidskompetencer jeg selv ikke har.
God investering
I freelance-baserede netværk arbejder vi effektivt, så prisen behøver ikke at blive høj. Og som sagt: Den investering kommer mange gange igen!
Send en mail eller ring, så kan vi kigge nærmere på mulighederne.